Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Нові форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису набувають чинності з 05 вересня 2016 року.
Зокрема, наказом Інформаційно-довідкового департаменту ДФС від 10.08.2016 №118 «Про внесення змін до наказу Інформаційно-довідкового департаменту ДФС від 17.02.2015 №15» затверджено нову редакцію наступних реєстраційних форм:
Реєстраційна картка (для юридичної особи);
Реєстраційна картка (для фізичної особи/ фізичної особи – підприємця);
Додаток до розділу 2 Реєстраційної картки;
Форми реєстраційних документів попереднього зразка будуть прийматися віддаленими пунктами реєстрації користувачів Акредитованого центру реєстрації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС до 02 вересня 2016 року включно.
Переглянути та завантажити актуальні форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису можна тут.
Згідно інформації, що розміщена 15.08.2016р. на сайті zib.com.ua
(http://zib.com.ua/ua/125253-u_veresni_zminyatsya_reestraciyni_formi_dlya_otrimannya_ecp.html)